2015. szeptember 24., csütörtök

Leleplezzük? (17)

-          Igen, fél perc. –szólt ki Ash a szobából cipőjét húzva.
Végül mindenki kész lett, Ash is összeszedte magát. Bezárta az ajtót és elindultak a lift felé.
-          Holnap koncert van srácok, muszáj lesz összekapnunk magunkat. A buli meg a haverok oké, de most koncentráljunk erre. –mondta Jake.
-          Igazad van, ránk fér a próba.
-          Andy te meg szedd össze magad. –simogatta meg a vállát CC.
-          Így van! Ne bánkódj! Mi nem megy, az nem megy. Mondjuk a hazugságokat én sem tudom hova tenni, az biztos rosszul is esett, de ne vedd fel.
-          Rosszul..igen- mormogta Andy az orra alatt lefelé bámulva.
Ash mellette állt, és lassan oldalra nézett. Egymásra mosolyogtak, majd kiléptek a liftből. A próbaterem egy sarokra volt, így gyalog mentek. Az úton mindenki csendben volt, Andy és Ashley lemaradtak hátul talán kicsit szándékosan.
-          Ha ők azt tudnák..-mondta Andy.
-          Jól van most ne kattogj ezen! Összpontosíts a sikerre. Nem lehet semmi baj. Pont ez az, amiért hazudunk. A banda érdeke. Akkor nehogy már a hazugság menjen rá.
-          Na ebben most nagyon igazad van. Ha már csináljuk valamiért akkor csináljuk jól és értelemmel.
-          Na! Ez az. Te csak énekelj. Én majd hallgatom. –mosolygott.
-          Neked énekelek.
-          Tedd azt drága. Csak figyelj oda.
-          Rendben.
A három fiú már bement a kapun. Ash-ék 10 méterrel le voltak maradva így később értek be. CC megvárta őket a kapuban, hogy becsukja azt utánuk.
-          Vánszorgási versenyre kéne mennetek.
-          Jól van na.
Mindenki bevonult a terembe, ami erősen le volt szigetelve. Nem sok zaj hallatszott ki az utcára. Így el is kezdtek hangolni, és Andy is lapozgatta az új szövegeket.
-          Menni fog? –kérdezte CC.
-          Menni persze. Csak ezeket már régen írtam. Be kell gyakorolni.
-          Azért vagyunk itt. –megsimogatta a vállát, és visszament a dobokhoz.
Andy beállította a mikrofont, majd Ash mellé leült a kanapéra hangolgatni.
-          Boldogulsz?
-          Persze, de ha segíteni akarsz akkor ott van még két basszusom, azokat is be kéne állítgatni.
-          Rendben.
Andy megfogta a zebra csíkos gitárt, és elkezdte tekergetni és próbálgatni. Nemsoká kész lettek. Amíg Andy behangolt egyet, addig Ash a másikat is megcsinálta.
-          Gyors vagy! –nevetett.
-          Csak többet van a kezemben gitár mint mikrofon. –Lökte oldalba barátját Ash, és átdobta a vállán a szíjat.
-          Kezdhetünk? Mindenki kész?
-          Igen, de ide még adhattok egy kis hangot. – Szólt Jinxx a szintetizátorra mutatva.
-          Úgy gondolod?
-          Szerintem.
-          Játssz valami alapot!
Jinxx elkezdett játszani, és állítgatta közben a hangzását is.
-          Aha igazad van. –majd feltekerte Jake a hangerőt.
-          Kezdhetünk? –kiabált CC egy hatalmasat.
-          Mi hallunk te siket vedd le a fülest.
-          Mi?
Mindenki nevetett, Jake pedig legyintett egyet. Beálltak a helyükre, és elkezdtek egy régi számot, a Fallen Angels-t.
-          Jó. A hangzás megvan, ez jó volt próbának. Andy most jöjjenek az újak. Hagy legyen meg egyben holnapra.
-          Oké.
-          Shadows die! Egy két há és!
A feléig minden jól ment, de Andy néha elhallgatott, mert nem jutott eszébe, hogy hol tartanak épp, és melyik sor jön.
-          Jó lesz csak a szövegen van még mit formálni. Andy figyelj oda jobban!
-          Jól van bocsi. Mondtam, hogy nem tudom teljesen a szöveget.
-          Nem baj, addig csináljuk, amíg jó nem lesz. Ahogy szoktuk.
Ezzel újra számoltak, majd belevágtak. A próba letartott majdnem reggelig. Már világosodott, mikor az utolsó számukat próbálták. Eközben Juliet épp kávézni indult a sarki presszóba, ahol Kina a barátaival iszogatott. Meg is látták egymást nem sok idő elteltével. Kina oda is ment a pulthoz beszélgetni.
-          Szia. Nem baj ha ide ülök melléd?
-          Nem baj, dehogy..
-          Olyan mogorván néztél rám, mikor megláttál.
-          Nem. Ne haragudj, végül is nem veled van a bajom. Kikészültem teljesen.
-          Ja, azt tudom.
-          Azt kötve hiszem. Kortyolt bele a KV-ba.
-          Mit?
-          Ash-el milyen a viszonyotok?
-          Hát, most hogy kérded.. Kicsit elhúzódik tőlem.
-          Gondoltam. –túrt bele a hajába könnyes szemekkel.
-          Mert? Mi a baj? Ő is benne van?
-          Benne. Nyakig. – Szipogta.
-          Na de hogy jön a kapcsolatunk ide?
A pultos közben elvitte a csészét, de Juliet utána szólt.
-          Legyen szíves egy Whiskey-t is.
-          Már is!
-          Köszönöm.
-          Nos?
-          Senki sem hisz nekem. Nem is fognak. Te pedig kiábrándulsz mindenből ha elmondom. Én sem fogtam fel még.
-          Mondd már, szétvet az ideg!
-          Andy más miatt hagyott el.
-          Mégis ki miatt? Hogy gondolhatsz ilyet?
-          Láttam. És el is mondták.
-          A lány is ott volt?
-          Nem lány. –Ebben a pillanatban tenyerébe borította arcát és sírni kezdett.
-          Na! Nyugodj meg. Mi az hogy nem lány? –simogatta a hátát.
-          Ash..
-          Mi? Mi Ash?
-          Együtt vannak.
-          Nem. Ezt te sem gondolhatod komolyan. Nem, ezt nem hiszem el. –hátrébb lépett egyet. Egyszerre ideges és meglepődött volt.
-          De igen. Jobb, ha te is tudod. Nem fogsz nekem hinni, tudom. A többiek sem hittek. Ők meg nevetnek rajtam.
-          Én hiszek neked, ha alátámasztod ezt valamivel. Mert én Ashley-t úgy ismerem, hogy mindig is imádta a nőket. –megpróbálta ezt higgadtan mondani, de hangján hallatszott a zavarodottság.
-          Alátudom, de megmutatni nem tudom.
-          Szóval ez biztos? Mit láttál?
-          Először láttam, ahogy csókolóznak. Ők még nem tudták, hogy ott vagyok.
-          Ne. Ezt nem hiszem el. Nem lehet igaz. –fogta a fejét Kina. – De biztos, hogy jól láttad?
-          Igen, és még nem is ez, de elmondták nekem szemtől szemben, mikor kiakadtam. Aztán megjöttek a többiek, ők nem hitték el amit mondtam, aztán rákérdeztek a két fiúra. Ők meg szépen letagadták, és bolondnak állítottak be a szakítás utáni zavarodottságomba bújtatva.
-          Na jó, ez most így nekem rengeteg. Én hiszek neked, mert nem ez a bajom. A tényt nem bírom elhinni.
-          Pedig nekem elhiheted. Én feldolgoztam egy nap alatt valahogy, de még mindig fáj. Egy férfi miatt hagyott el engem, és valószínűleg meg is csalt vele. És hülyének néznek.
-          Gyere menjünk ki. Sétáljunk egyet. Ne sírj!
-          Az mivel lesz jobb?
-          Mondjuk hogy nem iszod le magad és megtudjuk beszélni. Hidd el, megnyugszol mindjárt.
-          Jól van.
Kimentek. Kina segített Julietnek felállni, és kivitte az utcára.
-          Te nem tűnsz annyira szomorúnak.
-          Ash-el voltak problémáink alapból. Eltávolodtunk egymástól. Lehet, hogy ez lett volna alapból a vége, de azért engem is ledöbbent most ez az egész. Hogy..vele.
-          Mi megvoltunk. Azt hittem, hogy minden rendben van.
-          Igen, de nem te szakítottál vele?
-          De igen, mert éreztem, hogy valami van. De nem beszélt róla. Előtte minden rendben volt. Ez úgy hirtelen jött az utóbbi egy hétben talán. Meg sem merem kérdezni, hogy mióta tarthat.
-          Jól van ezt megbeszéljük velük még ma. Ha szeretnéd. Én legalább is megkeresem Ash-t.
-          Nekem is beszélnem kell velük akármennyire fáj. És jobb, ha nem egyedül leszek.
-          Akkor ez egy jó alkalom. Most hol vannak?
-          Tegnap azt hiszem próbáltak este. Még lehet alszanak.
-          Jól van akkor dél után megkeressük őket. Te meg ne bánkódj, nincs miért.

-          Hát most már tényleg nincs. – Kina magához húzta, majd elsétáltak tér felé. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése